Taitelija – tiedon alkuperäisasukas?
DOI:
https://doi.org/10.37453/trio.113279Keywords:
acction research, practitioner researchAbstract
Lukijalle.
References
Johnson, E. S. 2020. Action Research. Oxford Research Encyclopedia of Education.
https://doi.org/10.1093/acrefore/9780190264093.013.696
Lauha, Y. 2020. Professorien palkat eriytyvät yliopistoittain yhä enemmän. Acatiimi, 2/2020, 12.
Leavy, P., Abbott, S., Adams, T. E., Belliveau, G. & Bresler, L. (toim.) 2019. Handbook of Arts-Based
Research (1. p.). New York: Guilford Press.
Lewin, K. 1946. Action Research and Minority Problems. Journal of Social Issues, 2(4), 34–46.
https://doi.org/10.1111/j.1540-4560.1946.tb02295.x
Opetus- ja kulttuuriministeriön asetus yliopistojen perusrahoituksen laskentakriteereistä 2018/116
(2019). Voimaan 1.1.2021. https://okm.fi/paatos?decisionId=0900908f80608982
Pelttari, Mikko 2021. Läpinäkyvyys lääkkeeksi. Acatiimi 6/2021, 30–33.
Pohjannoro, U., Kuusi, T. & Ojala, J. 2020. Vuosina 2012–2019 valmistuneet musiikin tohtorit työelämässä:
akateeminen urapolku vai ”mukava lisä”. Sibelius-Akatemian selvityksiä ja raportteja 22.
Helsinki: Taideyliopiston Sibelius-Akatemia.
http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-329-165-2
Stringer, E. & Aragón, A. O. 2020. Action Research (5. p.). Thousand Oaks: Sage.
Ylijoki, O.-H. 1998. Akateemiset heimokulttuurit ja noviisien sosialisaatio (3. p.). Tampere: Vastapaino
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Ulla Pohjannoro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.